Elīna Akmane
Telefons 26444466 Epasts elina.akmane@rsu.lv
Mg. sc. sal., sertificēta mākslas terapeite
DARBA VIETA:
Rīgas Stradiņa universitāte, Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
DARBA VALODA: Latviešu, angļu
DARBA FORMĀTS: Mākslas terapijā - tiešsaiste
IZGLĪTĪBA:
2019 – 2022 – Doktora studiju programma “Psiholoģija” (Apl. Nr. 6-DN-13/2/2022), Rīgas Stradiņa universitāte, Rīga, Latvija
2011 – 2014 – Maģistra studiju programma “Mākslas terapija” (Dipl. Nr. PD E 5355), Rīgas Stradiņa universitāte, Rīga, Latvija
1999 – 2005 – Bakalaura studiju programma “Politikas zinātne” (Dipl. Nr. BDA3120), Latvijas universitāte, Rīga, Latvija
DALĪBA PROFESIONĀLĀS ORGANIZĀCIJĀS:
2016 – 2024 Latvijas Mākslas terapijas asociācijas valdes priekšsēdētāja
2016 – 2022 Latvijas Mākslu terapijas asociāciju apvienības valdes locekle
2014 – līdz šim - Latvijas Mākslas terapijas asociācijas biedrs
PUBLIKĀCIJAS:
Gulbe, E., Ozola, A., Vītola, B., Akmane, E., Pacek, J., & Mārtinsone, K. (2025). Exploring nature-based art therapy: a scoping review. Frontiers in Psychology, 16. doi: 10.3389/fpsyg.2025.1522629
Paegle, D.I., Lakiša, S., Matisāne, L., Matisāne, M., Paegle, L., Mārtinsone, K., Kamerāde, D., Krūmiņa, V., Akmane, E., Ķule, A., & Vanadziņš, I. (2025). Psychosocial hazards and work-life balance: the role of workplace conflict, rivalry, and harassment in Latvia. Frontiers in Psychology, 16. doi: 10.3389/fpsyg.2025.1494288
Akmane, E., Martinsone, K., Krieke, Z., Ricou, M., & Marina, S. (2022). The goal of psychological intervention and performed functions of psychologists as an aspect of the professional identity ofpsychologists: Latvian sample. In L. Vilka, & J. Vike (Eds.), 8th International Multidisciplinary Research Conference SOCIETY. HEALTH. WELFARE (Vol. 131). [03006] (SHS Web of Conferences). EDP Sciences. doi: 10.1051/shsconf/202213103006
Ozerska, I., Šuriņa, S., Mārtinsone, K., Akmane, E., Perepjolkina, V. (2022). Multidimensionālās sociālā kapitāla skalas izveide un sākotnējā novērtēšana. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference, 2, 55–67. doi: 10.17770/sie2022vol2.6813
Akmane, E., Mārtinsone, K., Krieķe, Z., Perepjolkina, V., Drunka, A., & Kolmane, A. (2021). Psiholoģiskās palīdzības sniedzēju profesionālās identitātes aptauja: attīstība un validēšana. International Scientific Conference “Society. Integration. Education.”, 7, 13-23. doi: 10.17770/sie2021vol7.6444
Akmane, E., Mārtinsone, K., & Krieķe, Z. (2020). Instruments for Measuring the Professional Identity of Psychological Help Providers: Rapid Literature Review. Education. Innovation. Diversity, 1(1), 6-15. doi: 10.17770/eid2020.1.5335.
Akmane, E., & Mārtinsone, K. (2016). The initial stage of the professional identity development of an art therapist: The example of Latvia. Approaches: An Interdisciplinary Journal of Music Therapy, Special Issue 8(1), 12-25. doi: 10.56883/aijmt.2016.348