Elīna Akmane

Telefons   26444466
Epasts   elina.akmane@rsu.lv

Mg. sc. sal., sertificēta mākslas terapeite

DARBA VIETA: 

Rīgas Stradiņa universitāte, Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra

DARBA VALODA: Latviešu, angļu

DARBA FORMĀTS: Mākslas terapijā - tiešsaiste

  

IZGLĪTĪBA:

2019 – 2022 – Doktora studiju programma “Psiholoģija” (Apl. Nr. 6-DN-13/2/2022), Rīgas Stradiņa universitāte, Rīga, Latvija

2011 – 2014 – Maģistra studiju programma “Mākslas terapija” (Dipl. Nr. PD E 5355), Rīgas Stradiņa universitāte, Rīga, Latvija

1999 – 2005 – Bakalaura studiju programma “Politikas zinātne” (Dipl. Nr. BDA3120), Latvijas universitāte, Rīga, Latvija

 

DALĪBA PROFESIONĀLĀS ORGANIZĀCIJĀS: 

2016 – 2024 Latvijas Mākslas terapijas asociācijas valdes priekšsēdētāja

2016 – 2022 Latvijas Mākslu terapijas asociāciju apvienības valdes locekle

2014 – līdz šim -  Latvijas Mākslas terapijas asociācijas biedrs

 

PUBLIKĀCIJAS:

Gulbe, E., Ozola, A., Vītola, B., Akmane, E., Pacek, J., & Mārtinsone, K. (2025). Exploring nature-based art therapy: a scoping review. Frontiers in Psychology, 16. doi: 10.3389/fpsyg.2025.1522629

Paegle, D.I., Lakiša, S., Matisāne, L., Matisāne, M., Paegle, L., Mārtinsone, K., Kamerāde, D., Krūmiņa, V., Akmane, E., Ķule, A., & Vanadziņš, I. (2025). Psychosocial hazards and work-life balance: the role of workplace conflict, rivalry, and harassment in Latvia. Frontiers in Psychology, 16. doi: 10.3389/fpsyg.2025.1494288

Akmane, E., Martinsone, K., Krieke, Z., Ricou, M., & Marina, S. (2022). The goal of psychological intervention and performed functions of psychologists as an aspect of the professional identity ofpsychologists: Latvian sample. In L. Vilka, & J. Vike (Eds.), 8th International Multidisciplinary Research Conference SOCIETY. HEALTH. WELFARE (Vol. 131). [03006] (SHS Web of Conferences). EDP Sciences. doi: 10.1051/shsconf/202213103006

Ozerska, I., Šuriņa, S., Mārtinsone, K., Akmane, E., Perepjolkina, V. (2022). Multidimensionālās sociālā kapitāla skalas izveide un sākotnējā novērtēšana. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference, 2, 55–67. doi: 10.17770/sie2022vol2.6813

Akmane, E., Mārtinsone, K., Krieķe, Z., Perepjolkina, V., Drunka, A., & Kolmane, A. (2021). Psiholoģiskās palīdzības sniedzēju profesionālās identitātes aptauja: attīstība un validēšana. International Scientific Conference “Society. Integration. Education.”, 7, 13-23. doi: 10.17770/sie2021vol7.6444

Akmane, E., Mārtinsone, K., & Krieķe, Z. (2020). Instruments for Measuring the Professional Identity of Psychological Help Providers: Rapid Literature Review. Education. Innovation. Diversity, 1(1), 6-15. doi: 10.17770/eid2020.1.5335.

Akmane, E., & Mārtinsone, K. (2016). The initial stage of the professional identity development of an art therapist: The example of Latvia. Approaches: An Interdisciplinary Journal of Music Therapy, Special Issue 8(1), 12-25. doi: 10.56883/aijmt.2016.348